Jumaat, 23 Oktober 2009

kenangan.

wohaaa.
handycam sudah ada kembali
n aku busy recording every moment since aku tengah cuti sekarang
n just now mak cakap
"adik,mak nak tengoklah video lepas."
"erm meh adik ajar mak cara nak tengok."
-
-
-
-
-
-
-
mak tengok semua gambar
so suddenly mak start to cried.
aku,

aku masih ingat.
about sebulan abah nak meninggal
aku ada rakam gambar n video of my dad
setiap saat abah susruh tangkap gambar dia
aku tangkap sahaja. sebab aku suka sangat tangkap gambar
banyak aku tangkap
-
-
-
-
dalam handycam itu jugak
ada gambar seminggu sebelum ayah meninggal
that moment was really precious in my life
i still remembered the day we went to kak ami's wedding
masa itu abang hisyam yg rakam
abah cakap
'hai!', (with very happy voiced)
n he hugged my mom with fulled of love. *chuckled*
aku terimbau kenangan bersama abah.
frankly, i really missed my dad.
i love my mom n my siblings
u can hurt my feelings. i dont care. but dont u ever try hurt their feelings.
because i care bout their feelings more than mine
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
mak menangis.
aku mahu juga menangis.
tapi aku simpan
aku tahu video itu mahal.
dan hari2 terakhir bersama abah adalah lebih mahal dari berlian.
abah sayang semua anak abah.
mak juga begitu.
kak siti lawa abah sayang adik2nya
abang hisyam hero abah sangat care about adik2nya
kak ijah cantik abah sangat sayang juga adik2nya
aku "merah abah" sayang kesemuanya.

mak n abah i love u very much
siblings i love u too

p/s=semalam one of my pak cik upload my mother wedding picture. gambar ini sangat klasik!
waktu ini semua masih dalam good shape.

1 ulasan:

fiqOo berkata...

hamdan, seriously i didnt know bout this.
be strong ok.