Isnin, 11 Januari 2010

its been a while.

depressi satu ayat yang sesuai untuk mengambarkan semua. hidup macam gila relaks tetapi sebenarnya ianya tidak, hidup agak sibuk sekarang. jadi tahap update blog tak banyak sangat. my lust through blogging not high as before.

sememangnya tidak. aku ytak tahu macam mana nak gambarkan perasaan aku sekarang.
aku menjengkelkan. mungkin. mungkin. dan seterusnya mungkin.
aku benci duduk terperap di merbok
i need a perfect gateaway.
aku nak balik ke kuala pilah
itu sebabnya aku rasa macam celaka sejak kebelakangan ini
kawan aku mahu pulang ke rumah mereka minggu ini
tapi aku tidak rasanya
aku memang ingin pulang
tapi aku tahu. aku tak mampu balik secara frequent.
sabar hamdan
sabar hamdan

aku suka bersukan sejak kebelakangan ini
macam selalu
sebab aku dah ada raket tenis(credit to tok cik!)
kelmarin aku pergi sungai petani dengan kawan2 dengan yang lain
kami beli bola tenis dan bat baseball
sekarang kami semakin gila main baseball
sangat seronok
berlari tersungkur tergolek-golek tengah padang dan ianya pasti ada getaran tahap maksima dari badan peserta seperti aku.
aku dan fazz masih memegang penggegar terbaik
*high five*

aku suka main baseball
masa main baseball dulu aku teringat kenangan masa kecik-kecik dulu
akupernah main baseball dengan kawan-kawan seangkatan.
tapi keseronokan masa bermain pada zaman kanak-kanak adalah lebih berganda dari sekarang
maksud aku
aku dapat bayangkan semula diskriminasi masa aku main dulu
aku selalu bola hop.
sampai sekarang.=.=

*clap-clap*

lepas tue mulalah semua orang bagi aku pukul waktu last2
sangat benci. tapi pada masa itu aku memang benci detik2 itu. sebab ramai akan blame aku sebab kekalahan team kami
aku mula di maki dan di cerca
aku pekakan telinga tak buat apa-apa
lantak pilah apa diorang nak cakap
sampai sekarang maksud aku petang tadi aku bagi bola hop untuk team aku
maksud aku bagi round pertama kami
kesian fahazrin dan ahmad hafiz
terpingga-pingga nak pukul tapi tak dapat
aku minta maaf
esok aku tak buat lagi


petang tadi aku main tenis dengan el dan id
aku rasa seronok.
sebab aku dapat pukul bola lebih kerap.
semua perkara yang aku lakukan pada waktu sekarang membuatkan aku banyak teringat tentang kenangan pada zaman kanak-kanak dulu



main roundes memang seronok
esok aku nak main lagi. jum lepas habis kelas pukul enam kita conquer itu padang
lagi satu, MUET aku dapat band3. alhamdulillah.
ingat ye rakan-rakan. dalam dunia ini ada pelbagai jenis orang.
ada yang pandai cakap tapi bila tulis macam hampeh
ada yang pandai tulis tapi kurang dalam percakapan. walaupun mereka mempunyai bahasa yang bombastic dan outlandish
ada yang pandai dua-dua
tapi ada juga yang sebaliknya
aku tak rasa dari segi itu ini kau boleh jadikan pengukur bagi semua.
semua depends pada rezeki
aku kena retest MUET just for my lovely LLB!!!!!

berkata-kata secara metafora.

'AKU BUKAN APA YANG KAMU FIKIRKAN!'

1 ulasan:

Idy Saha berkata...

xpe2 chill..
lets have fun at merbok k..
ak pun xblek pun..
xde duet.. hmmm..

nnt kita belasah sumer game kat sini k..
hahaha