Khamis, 22 Julai 2010

hamdan nazri rantings!

im getting older
dan saya rasa ini cool
saya akan merasa proses penuaan yang saya rasa amat unik
my quotes:

*setiap pagi perkara pertama yang saya lakukan ialah melihat cermin. dan saya akan berkerut. setiap kerutan yang saya nampak saya akan berasa gembira. kerana saya tahu saya adalah manusia normal yang sedang menjalani proses penuaan yang terjadi pada setiap manusia. dan barulah saya sedar dan diri ini bukan curious case of HAMDAN BUTTON!*
-hamdan nazri-

terima kasih kepada kepada family sebab sambut my birthday with cake indulgences
*good bless*

dan tak lupa juga kepada kawan-kawan yang wish
saya rasa terharu. serius rasa macam nak guling-guling nangis(perasaan ini sama seperti saya terima anugerah EMMY yang pertama)
serta a big thanks to my little monsters *grrrrrrrrrrrr*
my wall are flooded with your wishes guys
dan itu sangatlah cool

another quotes from me:

*setiap pagi saya bangun(walaupun termiss subuh dan berdosa) saya rasa bersyukur, sebab saya masih diberi peluang untuk hidup serta menghadapi hari tersebut. walaupun betapa bosan hidup saya..saya masih bersyukur kerana Allah telah mengurniakan kepada saya satu lagi peluang untuk hidup. saya hanyalah manusia biasa yang selalu melakukan kesilapan. dan saya juga berasa amat bersyukur kerana saya bukan saya dikurniakan satu lagi peluang kehidupan tetapi family, rakan-rakan serta YOU MY LITTLE MONSTERS!!!!!!!!!! terima kasih sebab membuat saya lebih bermakna. love y'all to the bits*

-hamdan nazri-


kini hidup semakin tua setahun
saya harus lebih matang dalam semua perkara
dan saya akan lakukan sesuatu dengan lebih terbaik


terima kasih banyak-banyak
kaulah teman nangis dan teman tawa
muah!
and kau jugaklah!!!!!!!!!!

MY BIGGEST LITTLE MONSTERS!!!!!
aum.

this is how hamdan nazri seize it!

Tiada ulasan: