Selasa, 30 November 2010

dailythought!

"Hari demi hari, saya semakin sedar siapa diri saya yang sebenarnya. hari demi hari saya semakin sedar yang saya sudah tidak lagi "terdesak" seperti yang disangka. hari demi hari saya dapat merasakan dunia semakin seimbang dan setara dengan saya. hari demi hari saya dapat rasakan yang saya perlukan diri saya lebih berbanding saya perlukan orang lain. saya perlukan keluarga lebih berbanding orang lain.....dan kerana hari demi hari inilah saya lebih selesa mencorakkan personaliti dan diri saya sendiri kerana kebaikan diri sendiri dan bukan sesuatu yang saya lakukan untuk orang lain....dan bukanlah untuk diterima dan dicap sebagai seorang yang "cool" "taiko" dan "pelbagai" oleh orang lain...."

                                                   -Hamdan Nazri, Harper Bazaar. 12,2010-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bagusla kalau anda cintakan family. famili adalah segalanya. ayuh, korban cinta kita utk manusia, hanya cinta pada keluarga dan nabi serta ahlulbaytnya tercinta.

hmdnzr berkata...

wow abang khalid sejak bila anda kembali aktif berblogging. ahaha. rindu segala karya anda tentang islamboli, tentang dakyah parti siosalis rakyat serta macam-macam pandangan anda yang bernas itu. =)