Isnin, 29 November 2010

impian kali ini.

agar saya mendapat bentuk badan seperti ini semula
agar saya dapat kembali segak sebegini semula
masa ini mak nasihatkan kepada saya
"ok dah jadi pelajar matrikulasi. jaga diri. jangan makan banyak-banyak tengok plkn dah banyak bantu kuruskan badan tue, jaga makan."

selepas menasihiti dan membebel panjang lebar
emak. bang isham dan kak ijah pun berlepas ke cameron highlands 
saya tinggal di gopeng dengan lambaian air mata
oh yaaa saya sangat rindu zaman matrikulasi
hari-hari pakai formal
bila masuk u ke kelas boleh pakai jeans
wohooooo

kalau boleh nak masuk PLKN semula
tanaklah kawad dan semua-semua
just nak join PT pagi serta latihan intensif senaman
yang membuatkan pada masa dahulu saya kehilangan berat badan sebanyak 10kg dalam sebulan. T_T
sobs sobs sobs

2 ulasan:

Inche gabbana berkata...

woah, sampai 3 post sekali bantai..! wahaha..

gembira mendengar daripada anda semula. sudah lama tidak ada khabar berita. ;)

oh jgn risau sgt pasal tubuh badan anda itu. yg lebih penting, cantek di dalam. ^^ pasti sume org suka dan selesa!

hmdnzr berkata...

hahaha incik gabbana saya pun amat rindu dunia blogging! kini sudah kembali. alhamdulillah. cuma stress sebab jpj tak lulus. haish. =)