Isnin, 8 November 2010

slam slam oh hot damnnnnnnnnn!

tadi kelas memandu sebelum menduduki TEST JPJ pada rabu ini
parking dan tiga penjuru insya-Allah boleh buat. malangnya bukit. arghh tak sukalah pakai kasut putih itu masa kelas driving!


kenapalah aku cuai sangat tertinggal kasut biru dalam kereta kakak sulung. those white sheos dont works for driving!
arghhhhhhh

bukit you are my greatest fear now. i used to passed these test, tapi sebab terlalu ignorance sangat pasal nak retest jalanraya so i have to start all over again. damn damn.
esok hari terakhir praktis. nak buat bukit je. until i get the steps for balancing the clutch and the accelarator!
dan tolonglah kenapa aku nieh darah gemuruh sangat! kalah orang yang bernikah! hello hamdan you're driving a car. not an aeroplane. dont be a such damn ass. put that all aside. banyakkan selawat. and yes you can do it. afterall ianya adalah sebuah kereta. sebuah kereta.  hamdan. chill pill. chill pill!

oh dan masa driving tadi ada jumpa seorang kakak.
selepas putusnya tali kipas kereta memandu. ahahah. not my fault. dah nasib.
duduklah lepak bawah pondok menunggu
and she asked me
"whats wrong with you car?"
i replied with slow monotone voice
"entahlah tali kipas putus..."
"oh i see. pity you."
then dia bangun. dan sambil panggil
"dewi. dewi"
nama kawan dia. so mereka pun bertukar kereta
rasanya kakak itu macam *wreng sikit*
nak tahu kenapa saya cakap macam tu?
bayangkan dia berlatih naik bukit untuk tujuh kali
dan each time she passed the waiting station.
mesti dia jerit

*dewi* *dewi* dewi*
ahahha aku tak boleh tahan dah
untuk kali ke enam
aku pandang muka insan bernama dewi
dewi buat reaksi dibawah:

"cuba kau bayangkan senyum dengan nampak gigi penuh dan tata tata kepada kakak dalam kereta tue persis macam artis"
ahahahhahahaha.
terus aku gelak besar-besar!
bahahahahaha
dewi pandang aku terus buat nengok-nengok fone.
BAHAHHAHAHA


esok masa latihan aku nak jadi macam kakak tuelah
tapi yang pasti aku tak panggil dewi dewi lah
aku nak panggil

*cik mat*
*cik mat*
*cik mat*
kau rasa cik mat tata tak aku macam kak dewi tata kawan dia?

BAHAHHAHAHAHA

owh ya tadi beli nasi dagang semasa tunggunya cik mat datang jemput, semua pandang slack sebab aku makan dekat bas station sensorang sambil botol air yang mak bekal letak dekat sebelah. jimat tak payah pergi seven e beli air mineral.
sedap weih nasi dagang tue, sangat sedap. nak nak kari ayam dia. kawwwwwwwwwww gila kalah mamak dekat nasmir buat.
tetapi masa sedang beli aku tertanya.
perlukah bila kita menjual makanan pantai timur dan kita harus berkomunikasi dalam bahasa tersebut
aku selalu pergi pasar malam. beli nasi kerabu. beli laksam. yang aku dok pelik yang dah jual semua tua. tetapi kenapa bila berbicara pasti akan cakap dalam slanga dan telor yang pekat dalam bahasa yang signifikan dengan makanan tersebut?
ah persetankan. asalkan tunas rasa aku tergoda dengan masakan mereka.
oh ya tak ya. esok lepas tamat kelas memandu nak suruh cik mat hantar dekat mall la
nak tengok wayang cerita estet sensorang. wohaaaa caramel pop corn besar dan cokes.
here i come babeh


3 ulasan:

Inche gabbana berkata...

wahahaha.. anda sgt random tahu tak...?? ;) tp suka baca luahan hati anda yg ikhlas dan jujur. Yg penting bergaya! ;D

All the bst ntok esok Inche Hamdan! Kuatkan semangat, yakin dan just go for it..! Oh mungkin juga tips kakak anda menyebut 'mulut bont*t' berulang-ulang kali boleh menghilangkan rasa gemuruh anda..?? Wahahaha.. ^^

Saya doakan anda berjaya! Cheerios!

FS berkata...

hahaha bukit lah yang buat aku lari ambik lesen dr kajang ke kedah! kedah, u rock my world! tempat paling senang nak pass ;)

haha kelakar cerita AKAK DEWI kau tu encik hamdy damdy!

good luck fr tomorrow yaw!

hmdnzr berkata...

gabbanna-thanks. ahaha. sesangatlah nak lulus. doakan kejayaan saya

fs-thanks. insya-Allah aku boleh buat bukit. yang penting chegu uh kata jangan angkat tumit. minyak tekan lebih. dan tenang sajooo.