Jumaat, 3 Disember 2010

current stituation!

semalam masa sedang berbaringa atas katil untuk "death to the world" ada kawan telah mention nama saya di twitter. katanya

"yo @hamdannazri dengar cerita sem tiga nieh kau nak bercinta! dah ada calonkah?"
aku balas tweet dia.
"yo @adillazalina aku tak hot macam kau...siapalah nak aku. =("

berakhirlah permainan twitter kami. dan aku pun terus tidur.
sebelum menjejakkan kaki ke merbok aku ada buat status di lama sesawang dengan status yang berbunyi

"semester tiga kian menjelma. dah sem last dah aku macam tak percaya. nak bercintalah masa semeter tiga ini.."

woots woots woots
*this is me*
serius i dont really mean it pun
sesaja nak mengedik sebab bosan duduk rumah
pada masa yang sama update status itu dalam nada bersahaja saja
tidak mendatangkan apa-apa maksud serius. jangan ambil serius terima kasih.
selamat hari ahad.owh ya di kedah kami tidak punya monday blues
tapi yang pasti kami ada

"SUNDAY BLUES!"
bahahaha


Tiada ulasan: