Isnin, 13 Disember 2010

kejadian minggu ini!

hidup semakin sibuk kerana akhir-akhir ini saya terlibat dengan secara langsung pada majlis pilihanraya *asasi undang-undang* HICOM 2010/2011. rasanya amat sibuk sehingga saya meninggalkan ruang hamparan cerita ini dengan agak lama. tetapi bukan saya terus meninggalkan ianya berhabuk, mungkin saya bukanlah ketua yang bagus. saya hanyalah ketua yang memonitor semua tugas anak-anak buahnya. semalam tamat sudah malam manifesto. meriah itu sahaja yang dapat saya gambarkan. tidak boleh sokong lebih. takut nanti diri ini dianggap berat sebelah dan tidak telus dalam melakukan tugas. dengan ini saya sertakan beberapa keping gambar malam manifesto tersebut. oh ya! esok bermulalah hari pembuangan undi! diharap para pelajar dapat turun dan mengundi calon-calon anda. sekian



dengan ini saya sertakan gambar gambar pada malam manifesto tersebut. alamak nampaknya petugas-petugas SPR sememangnya gila bergambar. muahahaha. gambar calon tak boleh upload. takut diri ini dicap sebagai berat sebelah.
bersama petugas SPR di bahagian lain

bersama eein yang kononya mahukan gambar ini menjadi sweet dan besar seperti saya dan mirnawati. 


diva uols! kau ada? nang hado!

adiks adiks junior

petugas spr plus hicom 2009/2010

HICOM!

pose saya macam artis, eh memang aku artis! BAHAHHAHA

1 ulasan:

Azira Hafiza berkata...

wehhhhh best nya jd SPR! cissss. hahaha