Rabu, 1 Jun 2011

Adinda Milano Evans

ambil dari laman Facebook

terkenal sebab hilang dara pada usia 14 tahun.
ada page fan like sendiri di facebook dengan menggunakan nama ADINDA MILANO EVANS.
sejam yang lalu hanya 23likes tetapi  mengikut perangkaan terkini, page si gadis kecil molek ini sudah di LIKE sekurang-kurangnya 1236 pengguna rangkaian laman sosial popular tersebut. dan nombornya terus meningkat.

terkenal disebabkan oleh pengakuan berani mati beliau yang bertulis sebegini:

"ni lagi 1 punyaa hal . aku tau dlm dunia ni tak ramai ponpuan ada DARA. skrg susa nk dpt girl yg ade dara . aku kesah ape org nk pggil aku bohsia ? lau kau mara org pggil kau bohsia , means betol la yg kau tu bohsia . sedar sedar la weh .. jgn ingat dlm dunia ni aku srg je tade dara ! pkir sbelum ckp . YEAHH . aku jujor la dgn korang , AKU DA PERNAH MAEN ! puas ? ade ke org nak mngaku mcm ni ? takkan punya .. bia org nak pandang hina kat kita . asalkan kita adeMARUAH DIRI ! thankyou :)"
(SOURCES)
apa yang aku berani komen:



masih muda. dan kurang matang. dalam bahasa pasar: "BIASALAH BUDAK BARU NAK UP"


" Hazrey : RT I plead to everyone, jgn lagi komen kat blog budak 14thn tu lagi kalau sekadar nak cerca and cemuh. Give her guidance. She is 14, remember."


semoga kau mendapat petunjuk sebelum melayang lebih jauh, ingat DUNIA SEMUA  nie.
may god bless all of us.
may god bless malaysia and all of its citizens!

PEACE


Tiada ulasan: