Isnin, 6 Januari 2014

tak mungkin

seperti dahulu aku suka berlari-lari. (sebelum badan aku gemuk)
berlari has always be my passion. have i ever told you that i used to win a medal back then when i was in high school representing rumah merah? NEVER. cause nobody will believed it. so do i. up until today.

seperti biasa. hari ini aku bangkit dan terus menjengah muka surat pertama chapter charge bagi undang-undang tanah.

arghhh. jerit aku bersahaja. malas menguasai diri. tidak mungkin aku akan memaksa diri ini untuk terus membaca ke muka surat seterusnya. (*nota tambahan: ini adalah subjek repeat)

lalu aku capai telefon bimbit terus membuka ruangan instagram. aku lihat seorang kawan post gambar dia selfie. aku tap dua kali tanda bersetuju. ya bersetuju kerana dalam gambar tersebut dia keilhatan sedikit cantik dari kebiasaan.

aku terus scroll.
aku terus scroll.
dan.
scroll dan scroll.
scroll

akhirnya scroll aku terhenti. aku mengantuk aku mahu tidur.
tak mungkin aku akan terus scroll page instagram ini. kerana aku sangat mengantuk dan mahu tidur.
tak mungkin juga aku akan berubah dalam sekelip masa.

arghhhh tak mungkin. aku mahu tidur.

asdfghjoiiewprnelkfboihfpqefjeqpf

*nota kaki: aku semakin malas. mungkin aku harus mencari pemangkin untuk terus bersinar di persada undang-undang negara.



p/s: aku sertakan gambar bersama.


Tiada ulasan: