Rabu, 13 Januari 2010

paparazzi. i promise i'll be kind!

malam ini adalah malam yang hectic.
bukan maknanya sehingga aku perlu makan sambil berdiri. kurang sikit dari situ aku rasa. tidak seperti itu.
malam ini adalah malam permulaan bagi semula
ya permulaan bagi semua. selepas kebenaran aku minta pulang ditolak secara baik oleh emak aku redha.
ada betulnya kata emak! buat apa aku mahu pulang? dalam seminggu dua aku akan pulang bercuti selama 4 hari
kadangkala otak aku tidak dapat berfikir secara rasional ketika mahu membuat keputusan.
agak kebudak-budakkan di situ! tapi realitinya aku memang begitu.
thats what my life fucking fantastics.! mungkin.
selebet itu sahaja yang dapat aku gambarkan hari ini. kelas bermula pada pukul 10pagi. pada pukul 9pagi aku telah siap-siap dengan semua perkara. awal. sungguh aku terkejut!

kelas hari ini agak bosan! tiada apa yang dapat membuat hati ini agak tertarik untuk mengikuti semua program yang dijalankan oleh para pensyarah! kelas yang agak bosan bagi aku. itu sahaja yang dapat aku gambarkan. secara kasarnya aku mengambil keputusan untuk tidur dalam kelas tersebut. walaupun ianya masih pagi tetapi rasanya seperti ada magnet yang menarik alis mata untuk menutup instrument focus ini secara keseluruhan.
agak sadis keadaan aku! kelas pukul 10-12 berakhir dengan extravagant yang kurang menarik.
aku terjaga dari tidur dan pensyarah kata mari jawab soalan. -.-
sumpah waktu itu aku blank tak tahu apa yang sedang diajar oleh pensyarah!
maafkan saya sir!
tahap penyerapan macam tahi pada hari ini.
sungguh tidak berguna. telan panadol. telan panadol!


perjalanan ke atm seperti perjalanan menuju jalan kehancuran. aku basah lencun bermandi peluh. bau aku persis bau kucing yang baru lepas berkejar-kejar mencari pasangan untuk bergembira.
aku mencucuk duit sebanyak rm40. agak sadis baki duit. rm84.
dalam kelas bel aku menghabiskan kebanyakkan masa aku dalam kelas tidur.
dahlah datang lewat. dan tidur. aircond biliknya! persekitaran sangat kondusif!!!!!

malam ini aku rasa agak mengelabah sebab assingnment banyak lagi tak di cari maklumat.
kerja telah dibahagi secara telus aku harap
setiap orang harus cari satu kes dan terangkan
bagi sesiapa yang agak passionate dalam study case tersebut bolehlah demand untuk extra work
terima kasih kepada azfar!
aku baru siap introduction.
perlu buat lima muka surat karangan pasal tabooo.
ya Allah.
aku harap aku mampu menyiapkan semua ini sebelum dateline this ahad.


dan lagi satu.
minggu ini kami cuti 3hari
so kami akan adakan parti mtc dan bel 3hari berturut2!
nak join?
marilah. jangan lupa bawa biskut sekali
perubahan hari ini.

mahu makan makanan yang harganya kurang dari rm3
status

FAILED!!!!!!!!!!!

cibai.
kena rm5.80 plak
takpa esok ada lagi
boleh cuba.