Khamis, 14 Januari 2010

ini tidak berganda, ini super berganda









berakhirlah round pertama bowling game kami. cuma aku apiz dan azmie dalam game tersebut. lihatlah siapa leader. aku bai. kalau nak main minta dulu aku ajarkan.


round ke 2 bermula kali ini khalid ismath dan amir po telah bersama2 join kami semua.

owh ya kami juga cuba bermain pool! macam celaka seorang pun tidak berbakat! well guys kita nieh baikkan sampai nak main pool pun tak tahu. muahahahhaa

aku kalah pada round ke2
apiz zulkifli yang kononnya adik kepada shalin zulkifli pula yang menang
fake sungguh.

ok hari nieh aku makan kena rm15.oo
lima kali ganda dari rm3
memang celaka sumpahan nombor tiga ini

hamdan lepas ini jangan buat sesuatu yang memang susah untuk kau lakukan
just go on with the flow.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wau....post yg sungguh hanjing...tahniah...