Rabu, 17 Februari 2010

loser.

ok minggu ini aku rasa sangat benci. lagi sekali plusliner dan transnasional bukan lagi perkhidmatan bas kesayangan. kini sani menjadi pilihan. ok wise choice. bila aku naik sani aku rasa macam aku sedang di ambang maut. nak-nak bila kawan di sini iaitu ahmad hafiz yahya menempahkan aku tiket bus tingkat bawah. syahid bukan?
tapi semua persepsi itu salahlah. sani memang penyedia perkhidmatan bas terbaik. kelajuan juga telah disetkan pada 97kmj. jadi aku rasa selamat.

bila naik sani, aku rasa macam berada dalam era kehidupan yang berlainan.
aku rasa seperti menaiki bas perlancongan yang 5star. yelah mana taknya siap ada briefing pasal perkhidmatan bus tersebut, dan tak lupa siap ada keterangan tentang tuan empunya syarikat.

kini aku telah tahu siapa diri sani yang sebenar.
aku ingatkan empunya bus itu memilih sani kerana terlalu obses dengan lagu sani. yang telah dipopularkan oleh LA LUNA!

sani seorang yang sangat pemurah. beliau juga suka menderma kepada anak-anak yatim, fakir miskin dan tidak lupa juga kepada rumah orang-orang tua.
bas sani juga adalah yang terbaik di asia.
ok itu je yang dapat aku extractkan.

aku tak hingin pulang awal sebenarnya. hal ini kerana dalam kepala otak aku telah set nak balik hari isnin. pagi pukul 11.30pagi. tapi nak buat macam mana memang hidup nak malang. terpaksa menumpang di rumah sapik semalaman semata-mata mahu pulang ke merbok? serius aku rasa "eh,hamdan kau dah kuruslah?" memang nak kena penampar.

aku sampai putra. pukul 7. tunggu sapik dalam masa 30. dalam masa aku menunggu itu sempat jugalah aku memandang permandangan yang ada kat sekeliling putra itu. cantik dan indah.(sapik kau paham maksud aku kan?)

sesampai sahaja di rumah sapik. kami main facebook jap dan solat. pergi main futsal. dari pukul 9 hingga 10. weih hebat doe mereka main. sepak macam nak rejam orang. *clap-clap*
dan lepak mamak dan makan roti canai dua keping. kenyang. dapatlah mengalas perut. tiba-tiba ipin dan sapik ingin pergi ke downtown. jadi aku membontoti mereka.
jadi pergilah kami menapak ke downtown cheras selama yang mungkin. (mak maafin saya ya kerana tidak berkata jujur!)

ok masa aku pergi menumpang rumah sapik aku jumpalah kawan-kawan dia yang aku selalu tegir dalam facebook. seperti farid dan maswadi. maaf tak rancak, aku segan dan tak tahu nak cakap apa. kalau kali kedua jumpa aku menari depan korang. dalam hidup aku pertama kali aku bercakap kurang dari seratus perkataan dalam seminit. dan aku rasa macam dang!!!!!!! huhu. ipin pun ada dan juga kawan matriks aku. adalah kawan nak borak-borak.
dan lebih kurang pukul 4pagi kami pun sampailah ke rumah sapik.
dan solat. aku tidur untuk 3jam sahaja. pukul 7 aku bangun. dan mandi. heeeeee

p/s=kali pertama aku "berembun" dan aku rasa, damn best juga. tapi kena diam-diam!


owh dan tak lupa
tadi aku nampak lagi budak yang aku stalk kat sini
cun weih, bilalah next class nieh.
dia macam pandang-pandang aku. aku curi-curi pandang dia.
aku nak stalk dia selama dan mungkin.
serius manis nak-nak bila pakai baju kuning t-shirt, cardigen dan jeans.


sweeeeeeeeeeeeetttttttttttttt bai!!!!!!!!!!!!!!

2 ulasan:

hanuman berkata...

milik siapakah gadis itu...saper wei?baek ko ckp awl2 nanti shimi tersalah usha

hamdan_propamakanda berkata...

miahahahhaha
rahsia doe.