Rabu, 17 Februari 2010

nevertheless.

sial ah semua.
aku dah malas nak fikir pasal apa.
apa yang terjadi biarkan ianya terjadi.
bak kata orang putihnya
"what happened in vegas, stayed in vegas"
ignore the grammatical error. cuma berikan perhatian yang penuh bagi maksud quatation tersebut.
ceritanya bermula begini
aku ada kawan. 80 orang kawan. tolak 60 tinggalah 20 dalam kiraan kasar. yang pasal ramai2 kat facebook itu adalah kawan sekolah rendah, matrikulasi yang sama kuliah@aras@tutor@pernah nampak masa kat anjung@pernah nampak masa kat kafe. tiada apa-apa incontact cuma nampak menampak sahaja.
kawan sekolah rendah. yang aku kenal. sekolah rendahkan masa rehat mesti nak main kejar-kejar. lepas itu semua bau macam kucing tak mandi.=P
kawan sekolah menengah
kawan satu kos masa di uitm.
kawan yang pernah aku jumpa sekali sahaja.
kalau ada mutual itu maksudnya adalah berkaitnya.(ok ini statement loser.)

ok masa sekolah rendah aku di tempat di kelas paling bawah
aku tak pandai macam adik beradik lain. agak bengap. sampai eja petola dan huruf d pun tak kenal.
tapi keajaiban berlaku. aku tak tahu kenapa bila aku masuk darjah satu aku pandai mengeja dan membaca serius doe aku kagum dengan cikgu haslina.
bila dah pandai baca semua perkara aku nak baca. tapi aku paling benci bila nengok drama orang putih, bila nak baca tulisan bawah tuh mesti aku tak sempat. aku menangis banyak kali. celaka ah tv perlahanlah sikit.
aku dulu duduk kelas 2cekap. kelas paling terbawah. masa darjah tiga sebab dapat A dalam BM aku dapatlah naik kelas. dapatlah masuk kelas 3BIJAK.
agaklah. kelas kedua. aku still tak layak masuk kelas arif.
aku masuk kelas bijak sampai aku darjah enam. ok masa upsr memang agak tekanan. aku cuba belajar sebaik mungkin. tapi kau nak tahu apa aku dapat?

aku dapat

4B 1A

BIJAK. EXCELENCE.

memang karma hidup aku nak dapat B banyak dalam hidup nak buat macam

masa dalam pmr bijak aku bertambah berganda,
nak-nak bila aku dapat

2A 6B

so kebanyakkan hidup aku memang bergelumang dengan B
maaf ya bukan maksiat, tapi B.



AKU TAK TAHULAH APA AKN TERJADI PADA AKU BAGI FINAL NANTI.
MUNGKIN B SEMUA AKAN BERULANG?
KALAU B PUN BIARLAH B+
JANGANLAH B-
SIMPANG KAU.
DAN AKU AKAN MENDUDUKI FINAL PADA 8.3 INI
LAMA LAGIKAN LAGI BERATUS JAM. JANGAN KIRA HARI.
DOAKAN AKU

P/S=test mtc016 jumaat ini. tapi aku baru mula nak study laptop dah shutdown. shit.
petanda la tuekan. harap dijauhkan ya Allah!!!!!!

3 ulasan:

hanuman berkata...

laptop aku da crash trus...tuhan nak srh aku study....jom study..

hmdnzr berkata...

jum!!!!!!!!!!!

hanuman berkata...

study xajak aku...arghhhh