Khamis, 18 Februari 2010

saya jadi begini kerana kamu.

cewah tajuk tak boleh bla kak peah oi.
ok hari ini kelas mtc 012 batal! kau nak tahu apa maksudnya? partilah weih.
miahahahha
tapi nafsu kami terhadap berpesta terus menjadi luntur bila teringat akan kuiz mtc016 pada keesokan harinya. langsung tak teransang walau bagimanapun kau cuba menstimulasikannya. tetapi ia masih tidak menghairahkan. kami perlukan kuiz mtc016.

sejak kebelakangan ini mata aku agak meliar memandang seorang wanita yang telah mengunci mata aku untuk memandang wanita lain lagi. uh ah. gatal bukan? cuma orang yang pernah rasa je yang tahu ok. yang tak pernah rasa sila meneksperimentasi.

dia masuk kelas lambat. masa itu aku sedang mengantuk. bila terpandang wajahnya, weih asal mengantuk aku sudah hilang!!!!!!!
ajaib. kenapa perlu ada dua 1st love. ok tak-tak yang dulu punya dah mati. sekarang masa untuk mencari yang terbaru.
belum sempat aku mencari dia telah menangkap hati aku.
sweeeeeeeeeeeeeeeeetttttttt bai!!!!!!!!

tak perlu berkeliaran mencari.
biarkan ianya berada disekeliling aku
walaupun susah untuk aku mendekatinya, aku rasa cukup sekadar aku dapat melihat wajahnya dari jauh...

semalam semasa aku sedang movie
"no country for old men" salah seorang kawan aku bercerita pasal movie yang pernah beliau tonton dulu.

'EH, aktor filem inilah. dia pernah berlakon dulu, satu cerita tentang dia minat seorang gadis ini, dan dia tak pernah mengatakan rasa cintanya pada wanita tersebut. sampailah wanita tersebut berkahwin dengan seorang doktor, dia still mengikuti perkembangan wanita tersebut, sampailah mereka tua. lelaki itu tak kahwin. sampailah doktor yang wanita itu kawen mati tapi si lelaki itu masih tidak pernah berusaha mendekati wanita tersebut, cukup sekadar beliau mencintai wanita tersebut dari jauh. selamanya.'

sweet tak?
aku rasa kurang sweet sebab lelaki itu tidak pernah berani menyuarakan rasa isi hatinya kepada wanita tersebut. melihat wanita impian anda berkahwin dengan lelaki lain membuatkan anda adalah salah seorang the biggest loser. kes ini pernah berlaku pada aku, bila siti nurhaliza berkahwin ketika dulu, setiap minit aku akan mengomel dan bertanya pada diri sendiri.

"apakah yang sedang mereka lakukan sekarang? oh, siti!"

jadi di sini aku ingin teruskan usaha aku untuk memerhatikan wanita tersebut
aku tak kisah sampai bila, iya aku mampu tunggu, tak putus harapan,
baru sem satu masih ada lagi dua sem untuk mengesetkan mata pada beliau.
kini aku semakin berkobar-kobar melakukan sesuatu dengan harapan dapat lihat kau lagi.
nak tahu kenapa aku jadi begini?
sebab KAU SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET SANGAT! SENYUMMMMMMMMMMM GILA MANIS!

serius aku dah semakin gila bayang sekarang
tapi aku kena simpan dalam-dalam. jangan bagi orang nampak.

awak sweet sangat silalah terserempak dengan saya selalu.


tak kisah kena tunggu berapa lama...yang penting saya dapat lihat anda.
tak kisah saya tak pernah beritahu perasaan saya pada anda, yang penting saya dapat lihat wajah anda.

im strong when i saw your face.


monolog dalaman=kenapa baru sekarang aku perasaan begini?

5 ulasan:

hanuman berkata...

satu perkataan utk ko...ANGAU...
ngeh3...just split it...hehhehe..wat pe tunggu lame2..nanti terlepas...

hmdnzr berkata...

tak beranilah awiz. heeeeee

Unknown berkata...

hamdan, aku nak tau sapa dan aku nak kau confess kat minah tuh.

Nur Hanisah berkata...

hamdan, you are officially in love!
TAHNIAH!!
budak tu agak cute la..
pastikan die single ye..
SEMOGA BERJAYA!

**study mtc012 ekk**

hmdnzr berkata...

hahahahaha
ok nisah
esok kita jumpa kat lib.
dalam kul1 hingga lib tutup ok
hahahahah
1st time bai
ili. booooooooooo tak mau.
hahahaha