Ahad, 11 April 2010

bolehlah.

bolehlah.
aku bukan pandai mana pun nak tinggi-tinggi
tapi tak salah kalau bermimpi dan berimpian.
hahaha. kalau nak dibayangkan jika aku masih duduk kat matriks
haaaaaaaaaaaaaa
sampai mengangkang sampai kaki tercabut pun aku tak pasti lagi boleh dapat mcam itu
teladannya adalah bersyukur dengan setiap pemberian
mungkin ada sebab tuhan tak bagi markah lagi tinggi kan
aku sangat bersyukur dan alhamdulillah
big thanks to syafiq, hanisah, shazlida dan apiz
kerana anda banyak membantu saya, i HEART you guys.
hahahahaha
ok selamat berjumpa di sem dua
dan selamat dapat pointer lagi bagus.


cepatlah 22/04
serius saya tak sabar!
see you again


tahniah kepada semua pre-law!
=)


4 ulasan:

Nur Hanisah berkata...

sama-sama
:D

hmdnzr berkata...

kaulah pengomen paling setia
abahahhahaha

Unknown berkata...

berapa hamdan.?

hmdnzr berkata...

3.40 sahaja!