Isnin, 28 Jun 2010

zaman silam.

dulu masa zaman sekolah aku dengan faridil selalu bahan cikgu matematik kami
cikgu rosmawati.
kerana beliau begitu matematik sampai numbor kosong yang kebiasaanya disebut sebagai "kosong" oleh orang-orang kebanyakkan. tetapi cikgu rosmawati menyebut "sifar"

kalau awak buat lagi cara macam ini saya bagi "sifar"!

diikuti dengan hilai tawa aku dan faridil

tapi semua itu zaman silam
semuanya dah berlalu
kini semua sudah berubah

faridil didalam kos farmasi beliau
azmi juga dengan kos farmasi beliau
amir pulak dengan kos automotif beliau

dang aku betul-betul rindu zaman sekolah!

cis. celaka betul. boredom and kisah silam strikes me again!!!!!!

3 ulasan:

hakimfaridzul berkata...

yeah!!!aku pun suka sangat ingat2 zaman sekolah!!!!

happy je!!!tak pernah nak stress!!!!hahahahaha

hamdan_propamakanda berkata...

tahu tak apa weih
sumpah aku rindu kawan aku
yang berdua uh bestlah sama kampus
aku je yang tercampak jauh.
nanti sambung degree dorang mesti nak sambung overc
=(

NOR SHAMINI berkata...

haha....ptot la sifar2 je...skunk ak da fhm...