Isnin, 11 Oktober 2010

diva malam ini;zulliana muhammad!

sumpah dulu aku benci kau. tengok kau je terus aku terbayang. errr what the helll
tapi dalam benci benci aku still nak add kau as a friends kat facebook
dan dalam benci-benci itu macam tak percaya pulakan aku kau dan shazlida boleh jadi geng.

pesta kareoke bersama-sama
menari dalam bilik kareoke yang sempit bersama-sama
aku dan shaz jadi pelakon utama dalam bilik kareoke made sang mantan kau rakam!
paling tak boleh lupa sedang kita semua mengulangkaji saiko! dengan aku memakai baju formalnya kau menangis secara tiba-tiba.
pergi pinang. minum starbucks. shaz yang beli tapi kita balun terbanyak!
makan subway aku beli meatballs marinara kau pula kena panggil jakun dekat abang yang layan kita uh. sumpah dia bengong! at least sumber gaji dia datang dari kitakan, so jangan sedih! jangan sedih!

aku nak ucapkan selamat hari lahir kepada kau ZULLIANA MUHAMMAD.

dah besar kau dah! dah sembilan tahun. aku harap kau akan tinggi sikit. sebab inilah tahun terakhir proses pembesaran kau. makan sayur dan minum susu banyak-banyak! dan jangan lupa isthikarah!

dah besarkan kau. macam tak percaya kau dah ada sama umur dengan aku!
selamat hari lahir. semoga kau berbahagia dimurahkan rezeki serta mendapat semua apa yang di inginkan dalam hidup. woots woots
terima kasih jadi kawan aku!

and forever and ever shazlida, hanisah and you are still my darla. muacks
no too forget my secondary best friend ainah!

semoga hari lahir kau disambut dengan parti buih yang meriah!
ahad nieh mai datang rumah aku kalau boleh ok!
kita buat photoshoot dengan izy shaz sapik apiz id dan leen semua.

dan korang sangat sweet. i sayang noks!

gambaran cakes untuk kau! makan satu slices je. kek coklat nieh kandungan lemak tinggi. kata nak kuruskan! nah siap sekali gambar diva kau aku bagi. bersama obsesi kau

zu'ell!
kalau panjang sikit muncung kau mesti lagi diva
yalah boleh aku tumpang gantung dslr aku!
bahahahaha



selamat hari lahir yang ke sembilan belas zuzu!
selamat menjadi penyanyi!
i love both of you!!!!!!

1 ulasan:

zuzubolox berkata...

terima kasih hamdan !
sumpah itu buat aku menangis