Isnin, 11 Oktober 2010

food.

ok masa ini zaman baru sahaja pulang menamatkan PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA!
saya kurus gila bukan.
dan ini adalah dua hari sebelum saya mendaftarkan diri ke KMPk.
parti makan dulu sebelum masuk! 

satu sahaja pengakuan saya!

saya pencinta makanan.
nasi ayam grilled chicken chop secret recipe's 
memang terbaik!
bila bercakap pasal grilled chicken!
teringat pula pasal anggun saya. 
makan hotmass dia tak habis makan
saya yang habiskan! auwwww

semuanya telah tertulis nak buat macam mana
kena redha, bak kata kawan saya

LAH TAHZAN.


Kepada kawan-kawan yang bakal menduduki MUET bagi minggu ini dan minggu hadapan
selamat berjaya saya ucapkan!
ikhlas dari MAHMUD MAZOLAN
ha kengkawan se-kos SUFO jangan lupa buat ok!
bye dan selamat bercuti.
*amin*
dan tak lupa zaman baru lepas tamat SPM! 



lihat saya begitu indie dengan rambut seperti Noh. errrr.
dua hari selepas dapatnya result.
paling kanan sekali
kawan salleh. kawan salleh. kawan salleh. salleh dan aku
noob betul aku!
errr.

Tiada ulasan: