Khamis, 28 Oktober 2010

sepatutnya

begini ceritanya. sepatutnya saya mula bekerja dengan Bata pada satu november ini.
tiba-tiba suami kakak harus ke sandakan(sebab pilihan raya)
kalau saya bekerja dengan Bata saya hanya akan mendapat gaji sebanyak RM200.
tiba-tiba hari ini kakak sulung. telah membuat tawaran tak terduga, katanya,
"marilah tinggal di rumah akak selama seminggu. teman emak jaga kinana! dan kayyan. kalau kau datang akak belanja kau telefon baru.(kalau boleh nak blackberry! kah kah kah) demand pula kau ramli -..-!"
woi ini memang tak dapat direject dah nieh.
huh huh huh.
*taip sambil berpeluh-peluh*
saya masih trauma untuk memakai handphone banyak keypad. selepas kehilang E63 masa study week!(sesiapa yang terambil pulangkanlah balik! pelish!!)
masalahnya abang no dua baru sahaja menghadiahkan HTC tapi dah lama. hee heee heee. sekarang pun handphone tu dah mati dan tak guna. sebab dia tak bagi charger sekali. cerdik kan. -..-

sedang dalam keadaan samar-samar. Bata yang bergaji RM200 mahupun telefon baru yang serba mengoda!

cis bedebah betul. cis bedebah!!
kalau bata kal. aku nak buat dramalah
dengan cakap

"kak faridah boleh saya mula kerja minggu hadapan. sebab saya sekeluarga dah tempah tiket ke sandakan...."
*ok berdosa*

kalau aku mula kerja minggu depan pun macam tiada function.
yelah aku masuk kerja hari isnin. iaitu pada 8/11. 17/11 aku dah berhenti. berapa hari sangat aku dapatlah der.
memang dalam keadaan tak tenteram takat nieh
omaiiiii. kamera samsung nieh mcam sibai. dah tekan snap. setengah jam lepas tue baruk "kechak"
memang serangan kepada asas akidah
sabar hamdan. sabar.

ya Allah harap keputusan yang aku buat ini tepat. AMIN.

2 ulasan:

gabbana berkata...

saya benci anda.

anda telah membuatkan saya tergelak sorang-sorang mcm org sewel sebentar tadi.

syabas.

sekian terima kasih.

hamdan jean paul glitter berkata...

hahahaha
gabbana rasanya memang pergi teman emak jaga kinana dan kayyan ja. heh
since kakak cakap boleh.
hahahaha'ok bye bata
=(