Rabu, 27 Oktober 2010

arkib hamdan.

walaupun gambar ini anda akan kata:"comel".




motif sebenar post ini

1. bosan
2. masa spotcheck tadi saya terjumpa baju ini semula.
3. rasanya saya sangat sayang baju ini. heh.
4. beli kerana terikut akan setail petak-petak yang dibawakan oleh yuna. ok saya beli masa di matriks.
    tapi tak pakai. sebab segan nak pakai. tambahan pula masa dekat matriks kena pakai baju plain je
    kebanyakannyalah! tapi di KMPk semuanya boleh.
5. saya beli baju ini murah. tak mahal. bila pakai selesa sikit. mantop kalau dipakaikan dengan skinny.
    dan kasut high-cut.
6. more to come.

bye.

 1. saya sayang jaket ini. salah satu benda yang buat penyangkut baju meleding. -.-
 2. jaket ini adalah pemberian abang saya. terima kasih abang!
 3. jaket ini bila pakai dia rasa amat selesa. dan bergaya juga,tengok tue pakai dengan kain pelikat pom bolehkan.
1. baju raya tahun ini.
2. saya rasa agak hot beraya rumah orang sambil menyelongkar barang perhiasan rumah mereka.
3. mungkin tumbler yang bergaya ini dibeli di amerika rasanya. kesah habes!
4.yang penting dalam gambar ini saya sangat suka rambut saya. sekian.
1.memperkenalkan ini anoi. kawan sekampung merangkap kawan sekelas.
2.saya sangat jeles akan anoi. sebab apa? sebab dia belajar di UM. *ketap-ketap bibir*
3.baju petak itu saya suka! sebab warna merah. owh masa ini baru lepas gossip tentang cik senah.
1. hari pertama masa semester dua.
2. petak again. aku obses akan petak. SHIT
3. masa ini hati sedang berbahagia dan berbunga. kini tidak lagi. lepas semua. saya mahu kejar cita-cita
1.baru lepas forum bel. menarik saya jadi salah satu panel yang ditemuramah(panel yang pernah depress)
2.dapat markah lebih tau buat rambut depress macam nie.
1.masa ini keluar dengan naque sinclair! kawan baik saya. bakal mengegarkan arena teater negara! sangat pandai berlakon. bangga ada kawan macam dien! pandai berlakon dan pada masa yang sama seorang yang nama kabooom!
2.dan FASHION ROCKSSSSSSSSSSSSS!
1.bersama shes gone.
2.ada majlis keramaian di rumah cik minie
3.makanan banyak sangat
hafiz.muzamil.sapik.meon.
sesaja nak letak gambar nieh.
ok saya ras hot bila bergambar dengan azmie. azmie adalah reporter dan debaters bagi saya.
yang penting saya suka wig itu sesangat! biasalah uols. kalau duk pakai rambut nie pergi kelas memang nak kena hempuk dengan jaga dan lecture. oklah. rasa annoying plak post blog dalam satu hari sampai empat belas kali. maafkan saya, lepas nieh save as draft je semua. kalau rasa nak publish baru tekan.

kah kah kah
-sumber dari arkib hamdy damdy-

2 ulasan:

gabbana berkata...

saya rasa nak tarik2 mulut anda itu. boleh...?? hehe.. ;)

apa2 pon, sgt kagum dgn keyakinan dan keceriaan anda! teruskan! Wahahaha.. :D

hamdan jean paul glitter berkata...

saya harus menjadi seorang yang yakin gabbana! kalau tak yakin saya tak boleh hidup. ehem ehem ehem

kalau akak saya lagi muncung gabbana
saya kurang sikit. kah kah kah

hidup kena ceria
waktu bersedih kita sedih-lah puas2