Isnin, 29 November 2010

post yang agak lewat.

raya haji disambut dengan meriah pada tahun ini. walaupun kehadiran para ahli keluarga tidak diletak pada tahap meriah tetapi ingin saya tegaskan disini. tahun ini adalah hari raya yang sangat super-b.

ya terasa seperti berada di negeri pantai timur pula sebab meriah sangat raya pada tahun ini
walaupun agak sedih sebab kakak sulung tidak pulang untuk merayakan bersama tetapi, syukur alhamdulillah. semuanya berjalan dengan lancar.

dan abah sudah dua tahun anda meninggalkan kami semua.
pasti dari sana anda dapat melihat kami ceria meraikan hari raya qurban di sini. tetapi jangan risau, sampai bila-bila kami masih seorang insan yang sangat berbangga ber-bin-kan nama anda. kami tekapkan nama rupa watak dan sifat anda tersemat indah di hati dan benak kami. serta setiap doa kami, andalah menjadi isi terpenting. doa kami tidak berkesudahan untuk-mu wahai abah. semoga tenang dan aman di sana. semoga rohmu ditempatkan bersama-sama orang yang dikasihi-NYA al-fatihah.

kepulangan tahun ini. =)

nazri's family. baju merah adalah kawan kakak saya. and i looked so huge. -.-

nak tahu dulu masa lepas sanding my mak tangkap gambar satu family dekat tempat ini juga,
 dan seperti biasa tahun ini kami dah rebus usus tenusu lembu dah
kalau tak dulu, mesti arwah abah bersemangat buat semua tue, sup gearbox dan sedut sum-sum tulang guna straw. heh. walaupun saya tak makan semua itu tapi...itulah keunikkan hari raya aidiladha bagi kami sendiri.

assalamualaikum.

dan oh ya. selamat pengantin baru kepada pak cik sahaja Amirul Bahri Malek sebab baru sahaja melangsungkan perkahwinannya bersama gadis pilihan hati. semoga berkekalan sehingga ke anak cucu.
=)

i missed my hommies
i missed my moms
i missed my sisters and brother

and the most important thing is, i missed my mower. i missed my mom's lawn. where every evening me and my moms will spent lots of our times there. oh. it would be great if kuala pilah just a minutes from here. =(

Tiada ulasan: