Isnin, 29 November 2010

salah eja

hai kengkawan sekalian
aku mahu bercerita sedikit tentang kesalahan salah eja
aku punya ramai anak buah. tetapi yang sah datang dari akak aku hanya dua
yang lain semua datang dari akak saudara
anak buah aku yang juga merangkap kepada anak kedua mak long aku agak aktif. mana taknya masa aku pergi melawat rumah dia kira-kira sebulan yang lalu aku gelak guling-guling bila tengok set televisyen dia sudah mendapat nama dan jolokan baru.
aku tak tahu nak cerita macam mana
tetapi setiap kali aku view balik gambar tersebut pasti aku akan gelak guling
ha nah aku bagi kome semua tengok hasil anak-anak buah aku sekelian

*ha nak tanya rumah kau ada ke jenama tv SOMNY?

kau ada? tak ada uols.


lepas nieh nak beli set peti televisyen beli jenama SOMNY
jenama tempatan yang terbaik!

*ok sambung gelak! bagagaga

Tiada ulasan: