Selasa, 21 Disember 2010

bermulanya cuti pertengahan semester.

malam kelmarin aku nak menangis dah. sebab tiket bas untuk pulang ke seremban sudah sold out. tapi nasib baik. alhamdulillah dengan bantuan abang kaunter 26 aku berjaya mendapat bas pulang ke seremban. semuanya akan bermula pada malam khamis. dan tamat pada sabtu hadapan. tapi rasanya aku mahu pulang pada hari ahad, seperti biasa, kena tangguh tangguh masa perjalanan. tak boleh fixed sebab pasti ada perancangan lain.

dan yang pasti sabtu pagi insya-Allah aku akan menjejakkan kaki di bumi tanah tumpah darahku kuala pilah! sumpah tak sabar nak jumpa mak. kakak-kakak dan abang.

petang jumaat selepas tamatnya solat jumaat saya mahu makan tengahari bersama emak. dan pada petangnya pula mengemaskan laman rumah bersama-sama. oh bahagianya. jangan lupa bawa pulang nota. azam baru harus dimulakan.

selamat datang kepada rakan-rakan yang bakal melawat dan menjejakkan kaki mereka ke tanah pusaka haji nazri nanti. selamat datang saya ucapkan. tak sabar rasanya untuk menerima tetamu.

*p/s=semalam aku bermimpi keputusan MUET telah diumumkan. dan dengan jayanya aku mendapat BAND3. aku macam -.-' *mainan tidurkan* tapi entahlah, selepas menduduki ujian JPJ sebanyak tiga kali ia membuatkan aku seperti. "oh, kena resitlah nieh? ok..." macam dah redha je. Tetapi itu semua hanya mimpi, aku harap nasib dan rezeki menyebelahi aku pada kali ini.

eh terjumpa gambar random.
nak kongsilah. ahaha
this is so candid. at mall after solat. nak lari dari paparazzi but then "gotcha"!

an evening in valley!

mother's nature!

2 ulasan:

Inche gabbana berkata...

selamat bercuti inche hamdan..!

gunakan cuti anda tu sebaiknya okeh..?? ;)

hmdnzr berkata...

terima kasih gabbana! hahahah

cuti ini macam biasa duduk rumah kakak dan jaga anak dia. -.-


=)