Selasa, 31 Mei 2011

cuti enam bulan

hey guys! apa khabar sihat? sihatkan
seperti yang anda sedia tahu saya sedang bercuti selama enam bulan, ya saya capskannya ENAM BULAN.
pada awalnya saya berasa sangat, oh melertznya cuti enam bulan. but after a month aku dah rasa macam

why KPTM anugerah us with this long term holidays. this is no jokes, apa yang aku rasa macam heaven tidak heaven lagi, malahan aku lebih menganggap sebagai the most annoying part of being student is. LONG TERM HOLIDAYS JUST LIKE THIS ONE. efff

ok cukup. dengan luahan hati cuti lama. memang cuti kali ini adalah cuti paling lama dalam sejarah sistem pendidikan negara. jika al-azhar dikejutkan dengan cuti selama setahun oleh kekecohan politik yang ditimbulkan oleh rakyat sendiri, tetapi aku tertanya mengapa Malaysia juga melakukan perkara yang sama? nak cakap kat jalan ada orang menjerit nama PM suruh berundur tak juga, memang tak masuk akal. aku boleh menjalar aman damai depan laptop sambil google perkara yang aku mahu google, MELERTZ bukan? hihi. -______-

nak buat macam mana. dah KPTM kurniakan kami dengan cuti enam bulan terima jelah labu.
bak kata kawan aku. 'KELAS KAU MARIA!'

memang cuti kali ini agak kelas, aku menghabiskan masa dengan menjalar. kadangkala aku upload gambar baju dekat fb page The Merci Store.

kalau bosan, aku main tweet dekat tweetdeck guna tweetdeck for google chrome yang memang sangat winrar, laju nak mampus, macam aku baru install ubersoc dalam handphone dulu. memang melertz abis ah, kalah twitter for blackberry yang comel pada simbol. tapi bila servis macam haram j. dalam sejam orang mention nama aku baru dia keluar noti

oh ya sebelum aku merepek lebih panjang, sebenarnya pada cuti ini aku ada buka kedai online blogshop dengan 3 lagi kawan aku. kalau nak usha bolehlah buka dekat facebook The Merci Store. kalau nak blog pula follow ah dekat themercistore.blogspot.com.

heh. aku pun ada twitter. pada masa ini dah 3 kali aku tukar nama twitter
nama twitter yang original; @hamdannnazri
nama twitter kedua: @hamdanofficial
nama twitter sekarang: @realhamdy

hihi. semua nama aku celebrity sangat. malas je nak cakap, sebab i know who i am

"i am one and exclusive!"

haha sesiapa yang nak follow bolehlah klik link di bawah and request FOLLOW button. dulu aku tak protect tweet. but tetiba aku harus protected my tweets page dari anasir luar yang mungkin boleh merosakkan nama saya sebagai celebrity. kah kah kah

my twitter

semoga kehidupan anda terus ceria!


Tiada ulasan: