Ahad, 31 Januari 2010

play like it hot!

konfiden adalah satu kemestian.
ditambah pula dengan kegembiraan.
sifat ingin tahu yang mendalam membuatkan hati menjadi berdebar-debar.
tapi secara kasarnya, aku sangat menyukainya.
kau adalah seoarang wanita dengan sentuhan yang penuh magis yang bisa menukarkan semuanya menjadi emas.
kau membuat aku menjadi lemah. dalam kadar masa yang sangat singkat.
berhenti! sungguh kau membuat aku menjadi malu.
kerana orang disekeliling@diluar sana sedang memerhatikan kita.
aku tak pasti sama ada kau tahu atau tidak.
tapi meligat kau, wow! kau sangat anggun dan sangat susah untuk dikatakan tidak!
aku tidak pasti, sama ada kau tahu atau tidak yang sekarang ini kau sedang diperhatikan dalam radar aku.
owh ya sudah pasti.
kau sesungguhnya berada dalam radar-ku!
dan jika aku perasan kau, ya aku tahu itu memang kau. tanpa ragu-ragu lagi.
aku pilih kau! sebab aku tidak mahu kehilangan kau.
dan kau masih dalam radarku, selalu dalam radarku.
dan bila kau berbicara.
bila kau berjalan.
aku mahu sensasi cinta dari kau. -.-
aku mahu kau juga merasainya,
dan dengar wahai sayang
sila turunkan sikit kadar kehotnessan anda
aku cuba membuatkan kau faham di sini
kau mempunyai style yang sangat versatil
jika kau beri sepuluh juta senyuman juga
aku pasti aku dapat menerimanya
kerana segala gerak geri kau berada dalam genggaman aku
mata kau memandang tepat ke dalam hatiku,
mata bertemu mata, kau membuatkan aku menjadi tidak tentu arah
kau lihat aku memandang kau lagi
aku terus jatuh cinta kepadamu, =P
aku tidak pasti sama ada kau menyukainya atau tidak?
tapi aku ingin kau tahu sesuatu
yang aku tidak akan berhenti dari berpelakuan sedemikian
kerana aku begitu menginginkan kau
berada di dalam RADAR aku

*BOREDOM STRIKES ME AGAIN!!!!!!*

Tiada ulasan: