Selasa, 23 Mac 2010

for the sake of humanity i will kill you.

ok tajuk entry kali ini tidak ada kena mengena dengan apa yang saya mahu utarakan kali ini.
tangan aku sedang sakit sekarang! sangat sakit. hal ini membuatkan aku tidak bersemangat dengan untuk melakukan tugas-tugas bibik sementara.
tangan aku sakit! aku kena ketuat. dah nak dekat seminggu aku letak ubat duroflim. gila ajaib la weih ubat nieh! sekarang nieh nak terkupas2 dah ketuat aku!
cepatlah elok. benda macam ini buat aku tension. shit gila tak selesa.

semalam aku baru apply kerja dekat MARRYBROWN.
kali pertama weih kerja part time. so amacam ? boleh ke tak aku dapat?
aku apply for the part time.
bukannya full time.

semalam aku isik borang.
proficiency aku agak kurang dalam bahasa orang putih.takat say hi, may i take ur order. take away or dine in boleh la aku tanya,
aku takut bila orang tanya, may i have mee kari with extra vegie.
i will reply.
do you want mawi world on it too sir?
yelahkan mawikan duta MARRYBROWN.

MIAHAHAHHAA

ok kawan.
quick update, hari khamis esok aku nak keluar berjalan2 bersama teman.
tak sabar, dan emak pula ada mak cik2 day out ke terengganu.
2hari. maknanya aku tinggal sorang lagi. =.=
kak ijah kerja.
kak siti dah berumah tangga dan duduk di rumah dia sendiri.
bang isham, ada dekat UM. kelas memanjang
aku-cuti 3 bulan, bawa haluan sendirilah. heeeeee
aku harap aku dapat kerja dekat MB itu.
sebab kak ijah dah janji nak jemput aku kalau aku ada shift malam.
miahahahahhahaha

tak sabar nak jumpa kumpulan GELI esok
kami nak rempit ke MID VALLEY.
esok makan carls junior. heeeeeee

p/s=ramai kawan update status facebook mereka, mereka dah mula rindu UiTM. aku tak tahulah, natural sahaja. aku harap pointer aku lepas 3.00 pun jadilah. aku tak harap banyak. sebab aku tahu usaha aku tak sebanyak mana so tak boleh berangan besar nak dapat 3.50 and above kawan semua sila doakan diri masing-masing dan orang lain juga ya.

1 ulasan:

Nur Hanisah berkata...

jom merempit cha!!!!!!!!!!!!!!!!