Sabtu, 20 Mac 2010

jauh la siot.
tapi kau nak kena tendang ke nak kena lulus bersyarat!
kau pilih ah mana satu. tapi aku nak bagitahu kau, peluang yang kau nak jangan kau buang macam kau buang tahi. kau ingat senang nak dapat kos yang engkau suka. weh, gelilah weih. susah la!

ok aku buat keputusan dan aku berhenti matriks.
kini aku sudah habis satu sem di uitm kedah yang berbau sangat wangi ini. =.=
durjana punya bau.
kini aku dah habis exam bagi semester satu.
dan aku rasa agak kurang siuman sekarang sebab apa yang buat bukanlah yang terbaik.
ok aku tak pandai, FACE IT!
carry marks rendah! bila buat essay dah cantik2 aku tulis dengan pena hitam dengan tulisan bulat2 ha amik kau balasanya 'dia' mencontengnya tanpa apa-apa rasa kesalahan! dahulunya kertas yang suci macam dah kena bunuh dengan colek-colek merah oleh si 'dia'.
kasihan! kan aku dah cakap aku tak pandai, so FACE IT.

masa daftar kat sini aku masuk lambat, pagi sabtu itu selepas farewell dengan kawan-kawan matriks aku siap-siap kemas barang dan terus pergi menebut ke pulau pinang. esoknya itu baru mendaftar ke kedah. kedah negeri yang aman. ok luaran memang aman. mental, emosi dan fizikal aku tak aman dekat sini. rumah jauh! aku homesick. tiap-tiap minggu aku rasa nak balik! kadangkala aku harap yang pada masa dahulunya mak aku ada bela doraemon. yolahkan boleh bantu den nak balik rumah makan makanan tanpa sakit perut dengan pintu sesuka hati!

sekarang dah habis sem! dan sekarang aku agak kagum dengan bilik aku! serius bersih! kau nak tahu siapa yang kemas?

MAD bai!!!!!!!!
penat dah aku jerit esok nak kiamat! esok nak kiamat! sebab mad yang kemas bilik.
tapi aku harap tak. sebab aku nak balik.
jenuh dah mata aku menenung 4dinding nieh
apa yang ada? sekadar sawang! dan aku nak balik.

balik ini aku ada cita-cita. aku rasa aku boleh lakukannya. bukan pasal kes thinsphire! tapi pasal lain. aku akan cuba buat.
dan aku akan rindu semua kawan-kawan dekat sini. tak kisahlah yang aku masam ke, yang aku tak bertegur sapa ke. but still! aku rindu. you made my day! dan aku rindu team rempit a.k.a
GELI!

tak dapatlah kita nyanyi lagu DONT STOP BELIEVIN' sama-sama lagi lepas nieh!

apa pun!
have a nice holidayss guys!!!!!!
gonna miss you guys a load!!!!!!

i need to take my bath now.
dan si dia itu bukan surat cinta balasan cemuahan dari perempuan yang aku suka.
cukup jika aku ulas dari MADAM-MADAM yang pakai beg tangan berjenama.
sebut je apa! semua ada.
ha-ha-ha

5 ulasan:

Nur Hanisah berkata...

hamdan
gonna miss u guys too!!!
team rempit forever!!!
DON'T STOP BELIEVING!!!

hmdnzr berkata...

hahahaha
hold on to that feeling!

Idy Saha berkata...

hahaha..
u made my day too Hamdan. =D

BTW, insyaALLAH kita sumer skor tinggi2 pnya..
DON'T STOP BELIEVING K!

(p/s: aku peminat setia GLEE kot.. Hahaha)

Akmal Hijaz berkata...

weyh touching doe citer kau hahaha
nice to know you hamdan
naseb kau masuk uitm kedah kan haha

hmdnzr berkata...

idy-hard time in knowing each other la kan. so next sem lets start like nothing happened. what happened in vegas stayed in vegas weih.

caman-nice to know you too. STAR. bangga dengan kau. heeee,