Sabtu, 31 Julai 2010

kejadian hari ini:mimpi

dulu saya pernah bermimpi yang sedang dalam perjalanan menjemput awak pulang dari kerja.
dulu saya pernah bermimpi yang saya dan awak duduk bersama sambil camwhore gambar yang saya anggap amat naif
saya bermimpi kita minum dan melepak bersamap-sama selepas tamatnya kelas.
saya pernah bermimpi kita keluar jalan sama-sama sambil barang awak dan saya suka
dulu saya pernah bermimpi yang saya kumpul duit untuk belikan awak coklat dan topap telefon semata-mata nak mendengar suara awak dihujung talian.
dulu saya pernah bermimpi yang setiap kali saya terpandang kasut., baju, dress lawa dimana-mana kedai yang saya jumpa. saya akan mengambarkan awak didalam pakaian tersebut' cantik. buat hati saya bertambah terpikat

tapi sayang.....

tetapi itu semua mimpi
hanya satu yang saya tahu
yang saya sememangnya tidak boleh bermimpi untuk memiliki diri awak
saya tahu, siapa awak. dan saya kenal siapa saya.
tapi satu saya pinta, lepas ini kalau sedih jangan cari saya lagi
saya bukan batu loncatan bagi awak
awak bagi harapan. awak tinggalkan saya tergantung
saya tak rasa adalah begitu crucial untuk menyimpan awak
dengan ini saya ingin menyatakan

"saya menyesal sebab hati ini jatuh hati pada awak"

sekian

p/s:tiap kali kita titipkan, saya tidak mahu melukan hati sesiapa. tetapi secara tidak langsung sebenarnya anda sedang melukan hati mana-mana manusia.

jangan cepat terasa
ini semua adalah
INNUENDOS DARI SAYA SENDIRI

sekian

Tiada ulasan: