Selasa, 20 Julai 2010

macam tak percaya.

sudah lima hari saya berada di rumah
saya tak tahu apa yang telah lakukan
sepanjang lima hari berada di rumah

alhamdulillah assignment telah saya siapkan dengan pantas
walaupun hanya satu page tapi saya harus mengambil masa selama 4hari untuk menyiapkan bahagian saya.
dahlah 4hari. lepas sent dekat nadia fatin baru saya realised yang saya dah terbuat satu part untuk dia.
*sumpah aku lalai gila*
mungkin masa tekan slides notes uh saya terlangkau satu part
maafkan saya nadia fatin

cuti seperti biasa. bosan
akhirnya macam tidak percaya
saya dapat menahan diri ini dari membuat perjalanan
naik turun bas. tukar turun naik train. walaupun bunyi agak serik
tapi sumpah best gila. bila dalam train duduk sorang-sorang dan lihat apa orang tue buat
"wow, iphone dan sedang berfacebook!"
perempuan dan lelaki duduk sebelah-sebelah *perempuan tidur atas bahu lelaki, si lelaki usap rambut perempuan* sweet!
*janganlah usik benda tue!!!!!!!!!!* mak cik marah anak dia
*tidur terlentok-lentok sampai air liur pun nak meleleh. sekali sekala terjaga. kadang-kadang lebih radikal bila nak ter*landing* atas bahu orang sebelah*

dan saya melihat semua perkara itu sebagai sangat interesting
i might be so quiet bila saya bersama orang yang tidak dikenali
dan memang benar saya akan menjadi sangat senyap bila bersama orang yang saya kenali buat pertama kali.
tapi lepas kenal saya bukan pendiam lagi
i might be so loud sampai rasa nak tampar sahaja

saya suka melihat perangai manusia
manusia random adalah subjek utama
saya suka keluar jalan-jalan sorang-sorang
duduk dekat satu bench
dan duduk pandang manusia lalu lalang
tidakkah itu sangat membahagiakan
=)

Tiada ulasan: