Isnin, 13 Disember 2010

lawatan!

hai uols! sebenarnya entri ini sudah saya taip dua minggu yang lalu, cuma bila sahaja nak habis perenggan mesti semua sumber inspirasi untuk berkarya hilang begitu sahaja, entah mengapa malam ini rasanya kehendak untuk mengupload blog sangat menebal! oh ya. hari ini saya akan lampirkan beberapa lawatan yang dapat saya ikut serta sepanjang 4 minggu sudah berada di merbok.

pertama.
lawatan anis(kawan baik shazlida) ke UiTM Kedah
anis selamat datang ke kedah! diharap kau seronok berada disini. kami hanya mampu bawa kau bersiar-siar ke tanjung dawai dan makan seafood, terima kasih sebab belanja aku satay ikan(sumpah sweet) aku habiskan dalam masa tidak sampai sejam.
shazlida.anis.hamdan nazri

nazerul anaz.anis.shazlida

anaz.anis.shazlida

anis.hamdan nazri.nazerul anaz.arif cr

baru lepas melompat,

shazlida tak boleh lompat sebab kami takut jeti runtuh bila dia landing!

gambar diva uols. penuh dengan nur dan ilham.
dan pada minggu seterusnya, kawan sekelas saya iaitu nazerul anaz ataupun nama popular beliau neknaz telah membawa saya keluar berjalan-jalan ke sungai petani! sungguh superb gila. petang itu kami habiskan masa melepak di restoran di sungai petani! walaupun sebentar. tapi dapat lari dari semua kesibukan kehidupan amatlah berharga!
oh ya lupa pula.
dan kepada anis selamat berangkat ke india. pulang dengan MBBS ok!

kedua
lawatan faiz shahidan(kawan baik anaz) ke Sungai Petani
pemanduan faiz sangat bersahaja. walaupun dia tak berani sangat bawa kereta -..- tetapi dengan keazaman yang tinggi dia memberanikan juga diri meredah bandar metropolitan dan kesibukan jalan raya sungai petani. terima kasih faiz. nanti datang lagi. ='). sedang kami terkangkang bergosip tanpa diduga hadir hanisah dan elfira menceriakan suasana. dan tidak lupa diva blok dan remove kawan di facebook.
nazerul anaz. faiz shahidan

pakwe kepada diva remove dan blok! elfira rosellini

minum petang




malu.

idbiqsbfiwbfnwok

dan semalam saya sempat membeli belah ke bundle di sungai petani.huaheuhoun walapun duit dah habis tapi masih bersemangat nak beli belah macam diva! yang pasti weols sekarang sedang mengila soping dekat bundle!bahahhahaha. terima kasih mirnawati izat izzati dan nazerul anas kerna turut serta, muaahaha

so burberry coat!

ok shit, trench coat itu harganya RM60, right after letak ada pak cik uh terus amik dan beli. shit!

fashionista!

ijat!

mirnawati jumpa dress topshop pada harga RM7! Harga sebenar RM2++

serius beli banyak gila!
and i get myself a bag, sumpah cun. harga RM20! bahahha

ok tamat sudah! selamat malam.

2 ulasan:

FS berkata...

whoah gambar yg anis datang memang sumpah lama dh kan. Haha.

eh eh aku x pernah tahu pun pasal kedai bundle tu sepanjang 3 sem -__-

hmdnzr berkata...

hahahah apalah kau ns, terbaik kot bundle uh. habis duit aku. ahahha next week nak pi lagi. tunggu mak bank in duit sahaja. *senyum*